Biz sadece haber veririz yorum sizin...
Tüm Manşetler

Elektrik kontağından çıkan yangın kerpiç evi kül etti

18.02.2022 admin 1 dk okuma
Yazı Boyutu

Manisa’nın Şehzadeler ilçesinde elektrik kontağından çıktığı değerlendirilen yangın sonucunda tek katlı kerpiç bir ev tamamen yandı.
Manisa’nın Şehzadeler ilçesine bağlı Karaoğlanlı Mahallesinde sabah saat 04.30 sıralarında F.Ö. (67/E) isimli şahsın tek katlı kerpiç evinde elektrik kontağından çıktığı değerlendirilen yangın sonucunda ev kullanılamaz hale geldi. Çıkan yangın Manisa Büyükşehir Belediyesi’ne ait itfaiye ekipleri tarafından söndürülürken olayda can kaybı yaşanmaması teselli oldu. Jandarma ekipleri yangınla ilgili çalışma başlattı.

Muhabir: admin
error: Yazıları Kopyalayamazsınız!!