Manisa Orman ekipleri Marmaris’te kaza geçirdi

Yazı Boyutu
Marmaris yangınlarına müdahale için bölgeye giden Manisa Orman Müdürlüğü ekipler Arazözünün kaza yapması sonucu 4 personel yaralandı. Şehzadeler Belediye Başkanı Ömer Faruk Çelik işçilerin sağlık durumunun iyi olduğunu ve belediyeden bir aracın orman işçilerini getirmek üzere yola çıktığını duyurdu.

Muhabir: Berna Memiş
