Biz sadece haber veririz yorum sizin...
Manisa Gündemi

Manisa Orman ekipleri Marmaris’te kaza geçirdi

05.08.2021 Berna Memiş 1 dk okuma
Yazı Boyutu

Marmaris yangınlarına müdahale için bölgeye giden Manisa Orman Müdürlüğü ekipler Arazözünün kaza yapması sonucu 4 personel yaralandı. Şehzadeler Belediye Başkanı Ömer Faruk Çelik işçilerin sağlık durumunun iyi olduğunu ve belediyeden bir aracın orman işçilerini getirmek üzere yola çıktığını duyurdu.

Muhabir: Berna Memiş
error: Yazıları Kopyalayamazsınız!!