Biz sadece haber veririz yorum sizin...
Tüm Manşetler

Manisa’da park halindeki otomobil yandı

25.07.2022 admin 1 dk okuma
Yazı Boyutu

Manisa’nın Salihli ilçesinde, otoparkta park halindeyken alev alan otomobil itfaiye ekiplerince söndürüldü.
Edinilen bilgilere göre, Salihli Belediyesi Otoparkında, park halinde bulunan 45 U 5775 plakalı otomobil alev alarak yanmaya başladı. Otomobilin motor kısmından çıkan ve elektrik tesisatından çıktığı tahmin edilen yangını fark eden vatandaşlar durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. Kısa sürede olay yerine gelen Manisa Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı Salihli Amirliği ekipleri alevlere müdahale ederek yangını söndürdü.
Otomobilde maddi hasar meydana gelirken, konuyla ilgili çalışma başlatıldı.

Muhabir: admin
error: Yazıları Kopyalayamazsınız!!