Biz sadece haber veririz yorum sizin...
EGE GUNDEMİ

Öğrenciler depremde hayatını kaybedenler için saygı duruşunda bulundu

06.02.2024 admin 1 dk okuma
Yazı Boyutu

Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde 6 Şubat depreminde hayatlarını kaybeden vatandaşlar için okullarda bir dakikalık saygı duruşunda bulunuldu.
Sarıgöl İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak yaptığı açıklamada, “Hepimizin yüreğini yakan, binlerce insanımızın yaşamını yitirdiği, yüz binlerce insanımızın yaralanmasına neden olan ve asrın felaketi olarak adlandırılan Türkiye’nin güneydoğusunu vuran Kahramanmaraş merkezli depremler yüreğimizde ve hafızalarımızda derin bir iz bırakmıştır. Hiçbir canımızı, hiçbir kaybımızı unutmadık, asla unutmayacağız. Hayatını kaybeden canlarımıza yüce Allah’tan rahmet kederli ailelerine sabır, yaralılarımıza acil şifalar diliyoruz. İlçemizde tüm okullarımızda depremde hayatını kaybeden vatandaşlarımız için 6 Şubat’ta 1 dakikalık saygı duruşunda bulunuldu.” dedi.

Muhabir: admin
error: Yazıları Kopyalayamazsınız!!