Biz sadece haber veririz yorum sizin...
Tüm Manşetler

Salihli’de 5 yıldır görev yapıyordu, ilçeye veda etti

20.09.2023 admin 1 dk okuma
Yazı Boyutu

Manisa’nın Salihli ilçesinde Milli Emlak Müdürü olarak görev yapan Hüseyin Aksun, Uşak Milli Emlak Müdürü olarak atandı. Salihli’de yaklaşık 5 yıldır görev yapan Aksun, ilçeye veda etti.
Salihli’de Milli Emlak Müdürü iken Uşak Milli Emlak Müdürü olarak tayini çıkan Hüseyin Aksun, Kaymakam Mehmet Kâmil Sağlam’a veda ziyaretinde bulundu. Ziyarette, Milli Emlak Müdürü Hüseyin Aksun’a Salihli’de yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür eden Kaymakam Sağlam, özverili çalışmalarından dolayı başarı belgesi takdim etti ve kendisine bundan sonraki görev yerinde başarılar diledi.

Muhabir: admin
error: Yazıları Kopyalayamazsınız!!