Biz sadece haber veririz yorum sizin...
Gündem

Yolcu otobüslerinde emniyet kemeri uygulaması yapıldı

12.03.2024 admin 1 dk okuma
Yazı Boyutu

Manisa’da emniyet ekipleri tarafından yolcu otobüslerinde emniyet kemeri denetimi gerçekleştirildi.
Manisa İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü ve ilçe trafik birimleri tarafından 5-11 Mart 2024 tarihlerinde, 30 ekip ve 56 personelin katılımıyla terminallerde otobüslere yönelik emniyet kemeri denetimi gerçekleştirildi. Yapılan denetimler sonucunda 576 otobüs ve sürücüsü kontrol edilirken, 4 bin 574 yolcuya emniyet kemeri bilgilendirmesi yapıldığı ve 7 bin 527 TL idari para cezası uygulandığı açıklandı.

Muhabir: admin
error: Yazıları Kopyalayamazsınız!!