Biz sadece haber veririz yorum sizin...
Sağlık

Motosikletle gidip, 108 kişiyi aşıladılar

07.09.2021 admin 1 dk okuma
Yazı Boyutu

Aydın’ın Nazilli ilçesinde aşılama ekibi, yol çalışması olan bölgeyi motosiklete binerek aştı, 108 vatandaşın Kovid-19 aşılarını yaptı.
Aydın’da aşılama oranları hızla artarken, aşılama ekipleri de özverili çalışmalarına gece gündüz demeden devam ediyor. Aydın İl Sağlık Müdürlüğü, Nazilli İlçe Sağlık Müdürlüğü’ne bağlı aşı ekipleri, aşılama çalışmaları kapsamında Işıklar Mahallesi’ne gitti. Işıklar Mahallesi’nde devam eden yol yapım çalışmaları dolayısıyla araçla ilerleyemeyen ekiplerin yardımına mahalleli koştu. Mahallede devam eden yol çalışmaları nedeniyle temin edilen motosikletle evlere ulaşan ekipler toplam 108 vatandaşın 2. ve 3. doz aşılarını gerçekleştirdi.

Muhabir: admin
error: Yazıları Kopyalayamazsınız!!